ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

16:25 | جولای04 تهران

نخستین سلامتکده طب سنتی و گیاهان دارویی ایران در کرج

تاریخ: 07:29, 17-04-2015.

تهران. جمعه، 17 آوریل 2015 میلادی برابر با  28 فروردین 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نخستین سلامتکده طب سنتی و گیاهان دارویی ایران دیروز در کرج با حضور معاون طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آن کشور افتتاح شد.
بنابراین گزارش، معاون طب سنتی وزارت درمان، بهداشت و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه این سلامتکده به اهمیت طب سنتی در جامعه امروز اشاره کرد وگفت: یکی از سیاست گذاری های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران ساماندهی مراکز طب سنتی در کشور است.
خدادوست افزود: مردم همواره برای رفع بسیاری از امراض و بیماری ها از طب سنتی استفاده می کنند و این طب در کنار طب نوین می تواند نقش مهمی درنظام سلامت جامعه داشته باشد.
وی در ادامه اضافه کرد: این سلامتکده با بهره گیر از 7 پزشک متخصص طب سنتی و گیاهان دارویی، اتاق سم زدایی، پزشک خانه، داروخانه و مرکز عرضه فراورده های طبیعی و گیاهی آماده خدمات رسانی به مردم است.
این مسئول در پایان افزود: بیش از 62 نفر متخصص طب سنتی در ایران وجود دارند که تلاش می کنیم با ارائه دروس طب سنتی در رشته های پزشکی این رشته را توسعه دهیم.

به اشتراک گذاشتن اخبار: