ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:54 | جولای07 تهران

سفر بدون ویزای گردشگران خارجی به جزیره قشم در ایران

تاریخ: 07:01, 15-04-2015.

تهران. چهارشنبه، 15 آوریل 2015 میلادی برابر با  26 فروردین 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، گردشگران خارجی می توانند بدون ویزا به مدت 14 روز به منطقه آزاد قشم در ایران سفر کنند که این قانون نقش مهمی در جذب گردشگر از سایر کشورها در این منطقه به دنبال دارد.
بنابراین گزارش، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم ایران گفت: جزیره قشم در تنگه هرمز به موازات سواحل سرزمین مادر، با گسترده ای نزدیک به 1500 کیلومتر مربع سالانه پذیرای چندین میلیون مسافر از نقاط مختلف ایران و جهان است که فرصتی استثنایی برای توسعه صنعت گردشگری در این منطقه به شمار می رود.
عبدالجواد کمالی با بیان اینکه قشم با ظرفیت های فراوان قانونی در حوزه گردشگری می تواند زمینه ساز رونق صنعت گردشگری در این جزیره باشد، گفت: معافیت مالیاتی 20 ساله سرمایه گذاری در بخش گردشگری و همچنین آزادی مشارکت سرمایه گذاری خارجی در حوزه ساخت هتل و مجتمع های گردشگری از مهمترین امتیازات این قوانین است.
وی ادامه داد: معرفی طرح های سرمایه گذاری در قشم به بانک های عامل با نرخ سود مصوب سازمان میراث فرهنگی و تفویض اختیارات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران به منطقه آزاد قشم از دیگر قوانین تسهیل کننده رونق صنعت گردشگری در این جزیره است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: