ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:36 | اکتبر05 تهران

معاون وزیر خارجه ایران پیش بینی در باره نتیجه مذاکرات را زود خواند

تاریخ: 18:41, 27-03-2015.

تهران. جمعه، 27 مارس 2015 میلادی برابر با  7 فروردین 1394 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، معاون وزیر خارجه ایران گفت: مذاکرات در سطوح مختلف ادامه دارد و هنوز زود است که قضاوت کنیم مذاکرات به چه سمتی پیش می رود.
بنابراین گزارش، سید عباس عراقچی عصر دیروز پنج شنبه پیش از آغاز نشست با معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفتگو با خبرنگاران افزود: بحث ها مجدداً شروع شده است و موضوعات مختلفی از جمله بحث های مربوط به تحریم و موضوع هسته ای در دستور کار است.
این عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: ملاقات ها در سطح وزرا، معاونین و کارشناسان ادامه دارد؛ آقایان صالحی و مونیز نیز پیش از این گفت وگو کردند و همچنان این مذاکرات ادامه خواهد داشت
عراقچی افزود: گفته می شود که سایر وزرای خارجه عضو گروه 1+5 نیز به این مذاکرات ملحق خواهند شد و امیدواریم که ظرف امروز و فردا بتوانیم به پیشرفت هایی دست یابیم که بشود به نقطه مشخصی رسید.
معاون وزیر امورخارجه ایران همچنین تاکید کرد که مذاکره در خصوص هیچ موضوعی جز بحث هسته ای در دستور کار ما قرار ندارد و درباره موضوعات دیگر گفت وگو نخواهد شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: