ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:54 | سپتامبر20 تهران

تهران بزرگ به سه ایستگاه راه آهن دیگر نیاز دارد

تاریخ: 15:45, 20-03-2015.

تهران. جمعه، 20 مارس 2015 میلادی برابر با 29 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، کلانشهر تهران سه ایستگاه راه آهن دیگر نیاز دارد تا با 4 ایستگاه در سطح شهر و اتصال آن به مترو مسافران قطار به آسانی به مترو متصل شوند.
بنابراین گزارش، عباس آخوندی وزیر مسکن و شهرسازی ایران در مراسم بهره برداری از سامانه کنترل اتوماتیک قطارهای مسیر تهران - مشهد با حضور معاون اول رئیس جمهور گفت: اتصال شبکه فرودگاهی تهران به ایستگاه های راه آهن مهم است تا مردم از خدمات شبکه یکپارچه حمل و نقل
هوایی و ریلی استفاده کنند.
وی اظهار داشت: با اجرای طرح جامع حمل و نقل ایران شبکه حمل و نقل یکپارچه سازی می شود تا همه بخش های حمل و نقل به یکدیگر متصل شود که به دانش و فناوری و سرمایه گذاری زیادی نیاز دارد.
آخوندی گفت: با اجرای این طرح می توانیم از همه ظرفیت های در شبکه حمل نقل ریلی - هوایی - دریایی و جاده ای به طور بهینه استفاده کنیم.
وزیر راه و شهرسازی ایران همچنین گفت: پیش از بهره برداری از سامانه کنترل اتوماتیک قطار در مسیر تهران - مشهد، هر 30 کیلومتر یک قطار به این مسیر اعزام می شد اما با بهره برداری از این سامانه هر 8 کیلومتر یک قطار در مسیر قرار می گیرد.
آخوندی گفت: در سال جدید 20 میلیون نفر از طریق شبکه حمل و نقل عمومی جاده ای، بیش از 2 میلیون نفر از طریق ریل، 2 میلیون نفر با ناوگان هوایی و بیش از 8 میلیون نفر از طریق بنادر ایران جا به جا می شوند و هدف ما کمک به سفری ایمن و بدون سانحه برای همه شهروندان است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: