ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

4:44 | سپتامبر20 تهران

درباره موضوع اتمي ايران شماري از قانونگذاران آمريکايي و اروپايي به رهبران کشورهايشان نامه هشدار آميز دادند

تاریخ: 09:02, 18-03-2015.

تهران. چهار شنبه، 18 مارس 2015 میلادی برابر با 27 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، شماری از قانونگذاران آمریکایی و اروپایی در نامه ای خطاب به رهبران کشورهای خود درباره توافق با ایران هشدار دادند.
بنا به این گزارش ،در متن این نامه خطاب به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا،دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس ،فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه وآنگلا مرکل صدر اعظم آلمان آمده است:
جهت اخیر مذاکرات بین تهران و گروه پنج به علاوه یک درباره قابلیت های اتمی ایران بحث های بین المللی فراوانی را برانگیخته است.ما همچنان امیدواریم این بحران از راه مذاکره و دیپلماسی حل وفصل شود.به هر حال معتقدیم که مذاکرات نبایدبه خودی خود و بدون هدف پایانی داشته باشد. هدف این مذاکرات باید توافقی خوب،جامع و نهایی باشد که حقیقتا از ساخت سلاح اتمی به وسیله ایران جلوگیری کند.یک ایران اتمی نه تنها تهدیدی برای آمریکا بلکه تهدیدی برای اروپا و متحدان ما محسوب می شود.
گفتنی است داگ لامبورن و راندی وبر نمایندگان جمهوری خواه ایالت های کلرادو و تگزاس این نامه را سه شنبه هفدهم مارس به منظور جمع آوری امضاء در بین نمایندگان کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا گردانده اند.شماری از نمایندگان مجالس کشورهای اروپایی که نام آنها ذکر شد،این نامه را امضاء کرده اند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: