ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:12 | جولای01 تهران

کشورهاي اروپايي براي گسترش روابط بازرگاني با تهران ائتلاف تشکيل میدهند

تاریخ: 14:21, 17-03-2015.

 تهران. سه شنبه، 17 مارس 2015 میلادی برابر با 26 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، کاردار ایران در انگلیس از تشکیل ائتلاف اتاقهای بازرگانی کشورهای انگلیس ، آلمان ، فرانسه و ایتالیا برای گسترش روابط بازرگانی و سرمایه گذاری در ایران خبرداد . 
محمد حسن حبیب الله زاده در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به نشست اخیر اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران با اعضای اتاق مشترک بازرگانی انگلیس و ایران در لندن گفت : اعضای اتاق مشترک بازرگانی انگلیس و ایران در نشست با هیئت پارلمانی اعلام کردند برای جبران عقب ماندگی ها تشکیل ائتلافی از اتاقهای بازرگانی چهار کشور انگلیس ، آلمان ، فرانسه و ایتالیا را نهایی کرده اند و با فراهم شدن زمینه های فعالیت ، کارعملی این ائتلاف آغاز خواهد شد تا مراودات بازرگانی با ایران را به صورت جهشی افزایش دهند . 
وی افزود : بازرگانان انگلیسی در نشست با اعضای هیئت پارلمانی ایران اذعان کردند که بسته بودن سفارتخانه های دو کشور و فراهم نبودن امکان مرواودات تجاری زیان زیادی به ویژه به انان وارد کرده و رقبای انها را در جایگاه بهتری در ایران قرار داده است .
کاردارغیر مقیم ایران در انگلیس افزود : در این نشست اعضای اتاق بازرگانی انگلیس با ابراز خرسندی از حضور هیئت پارلمانی ایران در لندن پس از سالها انتظار ، فراهم شدن امکان حضور و سرمایه گذاری درایران را خواستار شدند .

به اشتراک گذاشتن اخبار: