ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

13:28 | مه21 تهران

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق: ايران درکنار عراق عليه داعش مي جنگد

تاریخ: 09:51, 13-03-2015.

تهران. جمعه، 13 مارس 2015 میلادی برابر با 22 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری،رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق گفت: در شرایطی که کشورهای عضو ائتلاف بین الملی بدون انجام کار خاصی، فقط در پی اجرای نمایش نظامی هستند ایرانیان در کنار مردم عراق در حال نبرد با داعشند
سید عمار حکیم که شب گذشته در همایش فرهنگی هفتگی مجلس اعلا در بغداد و در حضور تعداد انبوهی از مردم سخن می گفت با انتقاد از عملکرد ائتلاف بین المللی ضد داعش گفت: با توجه به حجم و گستردگی خطر تروریست های وحشی در عراق جدیتی در کار ائتلاف بین المللی دیده نمی شود، آنان با این مسئله مهم به گونه ای برخورد می کنند که گویی که با یک درگیری مسلحانه عادی روبرو هستند در نتیجه صحبت از زمان و فرصت می کنند.
وی در ادامه به نقش ایران در مبارزه با تروریسم در عراق اشاره کرد و گفتبرخی در نقش ایران در این میدان تردید می کنند اما از نگاه ما جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری است که به درخواست کمک عراقی ها در همه مناطق کشور از کمربند امنیتی بغداد تا مرزهای اربیل، آن هم بدون هیچ شرط و ملاحظه سیاسی، پاسخ مثبت داده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: