ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

18:15 | ژوئن24 تهران

شركت ملی حفاری ايران با شركت های نفتی عراق تفاهم نامه همكاری امضا كرد

تاریخ: 16:24, 11-03-2015.

تهران. چهارشنبه 11 مارس 2015 میلادی برابر با 20 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، تفاهم نامه همکاری شرکت ملی حفاری ایران با شرکت های نفتی خصوصی عراق در اهواز به امضاء رسید.
بنابراين گزارش، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این مراسم گفت: این تفاهم نامه به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی به امضاء رسیده است و امضاء این تفاهم نامه مقدمه ای برای حضور شرکت های خصوصی در صنعت نفت عراق به شمار می آید.
حیدر بهمنی با بیان این که حضور در بازار حفاری جنوب عراق و بویژه استان بصره هم اکنون یکی از اهداف شرکت ملی حفاری ایران به شمار می آید افزود: نگرش این شرکت برای ایجاد درآمد پایدار رو به بازارهای خارج از ایران است.
وی با تاکید بر این که هم اکنون شرکت های فعال در صنعت حفاری ایران می توانند یک سوم از بازار حفاری منطقه خاورمیانه را از آن خود کنند، گفت: تجربه فعالیت این شرکت ها در پیچیده ترین مخازن نفتی و گازی جهان به لحاظ زمین شناسی یکی از مزیت های اصلی شرکت های ایرانی نسبت به ديگر شرکت های خارجی به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: یکی از قابلیت‌های مهم شرکت ملی حفاری ایران ارائه خدمات فنی و ویژه حفاری توام با عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز است.
شرکت ملی حفاری ایران از شرکت های بالادستی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است که با بهره گیری از 74 دکل حفاری خشکی و دریایی هم اکنون بخش وسیعی از عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی این صنعت را در مناطق نفتخیز 10 استان کشور ايران به شرکت های متقاضی ارائه می دهد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: