ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

10:48 | مه05 تهران

کمک اتحادیه اروپا فقط 3 درصد هزینه پناهندگان به ایران است

تاریخ: 10:13, 25-10-2016.

تهران. سه شنبه، 25 اکتبر 2016  میلادی برابر با 4 آبان 1395 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر کشور ایران کمک های اتحادیه اروپا به آوارگان و پناهجویان مقیم ایران را فقط 3 درصد از هزینه ها اعلام کرد.
بنا بر این گزارش، رحمانی فضلی در حاشیه دیدار با کمیسیونر بشردوستانه اتحادیه اروپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: این دومین ملاقات امسال با کمیسیونر بشردوستانه اتحادیه اروپاست.
وی افزود: در این دیدار در رابطه با همکاری در زمینه حوادث غیر مترقبه همچنین پناهندگان و آوارگان مقیم ایران بحث و تبادل نظر شد.
وزیر کشور گفت: ساماندهی امور پناهندگان افغانی از اولویت های جمهوری اسلامی ایران است که به همکاری و هم افزایی دولت افغانستان، سازمان ملل و اتحادیه اروپا با کشورمان نیاز دارد.
رحمانی فضلی با تاکید بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی متمرکز در این زمینه افزود: کارشناسان ایران و اتحادیه اروپا مسایل کارشناسی را در این زمینه مطرح کرده اند.
وزیر کشور یادآور شد کمک های اتحادیه اروپا در زمینه های غذا، دارو و آموزش است. این کمک ها حداکثر 3 درصد از هزینه های پناهجویان مقیم ایران را تشکیل می دهد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: