ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

16:34 | آوریل29 تهران

معاون وزير كشور ايران دستگيری تروريست عبدالستار ريگی را تاييد كرد

تاریخ: 12:10, 04-03-2015.

تهران. چهارشنبه 4 مارس 2015 میلادی برابر با 13 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ايران دستگيری عبدالستار ريگی رييس گروه تروريستی جيش النصر را تاييد كرد.
بنابراين گزارش، سردار حسین ذوالفقاری گفت: با آخرین خبری که ساعات قبل از مراجع اطلاعاتی دریافت کردم مشخص شد تروریست دستگیر شده با تلاش نیروهای امنیتی، قطعاً عبدالستار ریگی است که بعد از حذف عبدالرئوف ریگی در مسئولیت جیش النصر کار خود را دنبال می کرد.
 ذوالفقاری در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه عبدالستار ریگی به همراه تروریست دیگری دستگیر شده است گفت: علاوه بر پیگیری از طریق روش های دیپلماسی به دنبال این هستیم تا گروهی را برای پیگیری این موضوع به پاکستان اعزام کنیم. 
وی اضافه کرد: تروریست ها 4 نفر بودند که دو نفر از آنها فرار کردند و 2 نفر دیگر با تلاش نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر شدند.
سردار ذوالفقاری افزود: عبدالستار ریگی از نظر قضایی پرونده های زیادی در ایران دارد که قبلاً از طریق اینترپل برای استرداد وی پیگیری شده بود و با روش های قانونی توافق نامه و پروتکل هایی که با کشور پاکستان داریم این کار را پیگیری می کنیم. 

به اشتراک گذاشتن اخبار: