نتانياهو قدرت های جهان را تسليم ايران خواند

تاریخ: 15:22, 26-02-2015.

تهران. پنج شنبه، 26  فوريه  2015 میلادی برابر با 7 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نخست وزیر رژیم اسراييل، قدرت های جهانی در گفت وگوهای هسته ای با ایران را، تسلیم شده خواند.
بنابراين گزارش، پایگاه اینترنتی خبرگزاری آسوشیتد پرس در گزارشی درباره  اظهارات بنیامین نتانیاهو نوشت: نخست وزیر اسرائیل می گوید قدرت های جهان در گفتگوهای هسته ای ایران تسلیم شده اند.
در گزارش این خبرگزاری از اسراييل آمده است: سخنان بنیامین نتانیاهو تندترین انتقاد او از قدرت های جهانی به حساب می آید. وی گفت قدرت های جهان در مذاکرات جاری، از متوقف کردن ایران در ساخت تسلیحات هسته ای دست کشیده اند.
نتانياهو این اظهارات را چهارشنبه شب در جلسه ی حزب لیکود بیان کرد.
این اظهارات درحالی مطرح شده است که بنیامین نتانیاهو در نظر دارد در مورد مذاکرات هسته ای با ایران برای نمایندگان کنگره آمریکا سخنرانی کند.
بنیامین نتانیاهو گفت: از توافقنامه ای که درحال تدوین شدن است چنین برمی آید که آنها یعنی قدرت های جهانی، از تعهدات دست کشیده اند و درحال پذیرفتن این مسئله هستند که ایران به تدریج در طی چند سال توانایی تولید مواد برای تسلیحات هسته ای را داشته باشد. 
وی گفت: ممکن است که آنها این را بپذیرند اما من نخواهم پذیرفت.

به اشتراک گذاشتن اخبار: