رئیس جمهوری ایران بر لغو تحريم ها تاكيد كرد

تاریخ: 11:13, 26-02-2015.

تهران. پنج شنبه، 26  فوريه  2015 میلادی برابر با 7 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری،حسن روحانی رئیس جمهوری ایران روز چهارشنبه اعلام کرد نتیجه توافق هسته ای احتمالی بین ایران و قدرت های جهانی باید لغو  تحریم های ظالمانه و غیرقانونی علیه تهران باشد.
رئیس جمهوری ایران که در شهر مذهبی قم سخنرانی می کرد ضمن اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد: طرف مقابل در مذاکرات (که در حال انجام است) باید بداند که گفتگوها باید پایان یابد و نتیجه این مذاکرات لغو همه تحریم های ظالمانه و غیرقانونی علیه این کشور (ایران) باشد.
روحانی در ادامه اظهار داشت: تحریم ها ضد حقوق بشر هستند و بنابراین کسانی که این تحریم ها را علیه ایران وضع کرده اند امروز بیش از پیش منزوی شده اند.
وی همچنین تصریح کرد: در مذاکرات با گروه پنج بعلاوه یک که کشورهای انگلیس، چین، فرانسه، آلمان، روسیه و آمریکا هستند، ایران هرگز وضع و ادامه تحریم ها را نخواهد پذیرفت.
رئیس جمهوری ایران گفت: ما گفت و گوها را بر اساس استدلال و منطق ادامه خواهیم داد. طرف مذاکره کننده نیز بهتر است بداند که ایران روند علمی خود را کند نخواهد کرد.
این سخنان روحانی اشاره ای است به اظهارات پیشتر وی که گفته بود غرب قصد دارد روند علمی برنامه هسته ای ایران را عقب بیندازد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: