معرفی جاذبه های گردشگری ايران توسط شهردار ايتاليايی

تاریخ: 17:30, 20-02-2015.

تهران. جمعه، 20  فوريه  2015 میلادی برابر با 1 اسفند 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، یک شهردار ایتالیایی با ابتکار عملی جدید همشهری های خود را ترغیب به سفر به ایران کرد. 
بنابراين گزارش، آدریانو الساندرینی، شهردار شهر سيگراته در شمال ایتالیا با برپایی مراسم شب ایرانی در فرهنگسرای این شهر، جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی ایران را در جهان بی نظیر توصیف کرد. 
شهردار سگراته گفت: قصد من از این ابتکار عمل معرفی جاذبه های فوق العاده دیدنی و زیبا ایران است که تاریخ چندهزار ساله دارد و سابقه فرهنگ ان از ایتالیا هم بیشتراست.
سید محمد جوزی، سرکنسول ایران در میلان نیز با اشاره به علاقه ایتالیایی ها به فرهنگ و تاریخ ایران گفت: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در میلان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 9 هزار روادید برای گردشگران و تجار ایتالیایی صادر کرده است و پیش بینی می کنیم تا پایان سال این رقم از 10 هزار روادید نیز فراتر برود.
در همین حال مِریدیاتی، نشریه پرشمارگان توریستی ایتالیا با اختصاص تمام صفحات خود به معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری ايران، نوشت: ایران در سال 2014 میلادی در فهرست پربازدیدترین کشورهای جهان قرار گرفت. 
تعدادی از مدیران آژانس های مسافرتی و تورگردانان ایتالیایی حاضر در مراسم شب ایران، سال 2015 را نیز سال پررونقی برای سفر به ایران پیش بینی کردند. 

به اشتراک گذاشتن اخبار: