ديدار نخست وزير عراق با سفير ايران در بغداد

تاریخ: 10:55, 16-02-2015.

تهران. دوشنبه، 16  فوريه  2015 میلادی برابر با 27 بهمن 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، حیدر العبادی نخست وزیر عراق شنبه شب گفت خطر گروه تروریستی داعش تهدیدی برای کل منطقه است.
بنابراين گزارش، العبادی در دیدار با حسن دانایی فر سفیر ایران در بغداد گفت: داعش تهدیدی برای منطقه محسوب می شود و نابودی این گروه نیازمند تلاش های بیشتر همه کشورهای منطقه است.
دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد حیدر العبادی و دانایی فر تقویت روابط دو جانبه، خطر گروه تروریستی داعش برای کشورهای منطقه و برنامه سفر قریب الوقوع معاون رئیس جمهور ایران به عراق را بررسی کردند.
نخست وزیر عراق در این دیدار بر تمایل بغداد برای برقراری روابط خوب و سازنده با همه کشورها به ویژه کشورهای منطقه و همجوار مبتنی بر احترام متقابل و حفظ منافع مشترک تاکید کرد.
العبادی افزود: داعش خطری بزرگ است که کل منطقه را تهدید می کند و کشورهای منطقه باید با اتحاد و همدلی و تقویت همکاری خود برای نابودی داعش تلاش کنند.
این دیدار پس از آن صورت گفت که محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران ایران گفت: ایران از هیچ تلاشی در حمایت از عراق برای مبارزه با تروریست ها داعش دریغ نخواهد کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: