ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

11:27 | مه18 تهران

سفر رئیس جمهور ايران به استان اصفهان

تاریخ: 09:18, 04-02-2015.

تهران. چهارشنبه، 4  فوريه  2015 میلادی برابر با 15 بهمن 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مردم استان اصفهان امروز و فردا میزبان رئیس جمهور ايران و هیات دولت جمهوری اسلامی ايران هستند.
بنابراين گزارش، استاندار اصفهان ديروز گفت: رئیس جمهور و هیات همراه فردا چهارشنبه در میدان تاریخی امام (ره ) با مردم اصفهان دیدار خواهند کرد. 
زرگرپور شرکت در جلسه شورای اداری استان، دیدار با گروه های مختلف مردم، بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی، بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی و شرکت در جلسه توسعه صادرات استان را از برنامه های سفر دکتر روحانی به اصفهان عنوان کرد.
دیدار با فرهنگیان، دانشگاهیان، کارگران، کارمندان، هنرمندان و نخبگان و همچنین بررسی مشکلات و معضلات و تنگناهای استان و چاره جویی برای برطرف نمودن آنها از دیگر اهداف سفر هیات دولت است.
استاندار اصفهان افزود: حضور 12 وزیر و معاون رئیس‌جمهور در اصفهان قطعی شده است که در شهرستان‌های مختلف حضور می یابند. 
زرگر از مردم استان خواست با حضور گسترده خود در مراسم استقبال از رئیس جمهور، برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات این شهر بیافرینند.
استاندار همچنین از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی دولت با نام سامد خبر داد و گفت: 250 کاربر در مرکز ارتباطی 111 به صورت 24 ساعته آماده ثبت درخواست های مردم از رئیس جمهور و هیات دولت هستند.
زرگرپور افزود: این سامانه از 24 ساعت قبل از سفر تا 24 ساعت بعد از سفر ریاست جمهوری و هیات همراه آماده ارائه خدمت به شهروندان است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: