ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

23:40 | مه18 تهران

هيات تجاری و صنعتی ايران از توانمندی های ايالت آراگون اسپانيا بازديد كرد

تاریخ: 12:43, 29-01-2015.

تهران. پنج شنبه، 29  ژانويه  2015 میلادی برابر با 9 بهمن 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، هیات تجاری اقتصادی و صنعتی ایران به ریاست رییس اتاق بازرگانی تهران که در اسپانیا به سر می برد روز سه شنبه از کارخانه تایم وزر دومین سازنده برتر تجهیزات جابجایی و انتقال مواد در جهان واقع در زاراگوزای اسپانیا بازدید کردند.
بنابراين گزارش، مانوئل تروئل رییس این شرکت و رییس اتاق بازرگانی ایالت آراگون در دیدار با یحیی آل اسحاق گفت: حضور پررنگی در آمریکای جنوبی و اروپا داریم و حضور فعال در منطقه خلیج فارس و به ویژه ایران از اولویت های مااست.
وی افزود: البته ما 20 سال در ایران حضور داریم و بنا داریم این حضور را توسعه دهیم زیرا ایران از نظر فرهنگ و آموزش در صدر کشورهای اطراف خلیج فارس قرار دارد.
تروئل گفت: در طول مدتی که با ایرانی ها کار کردیم حتی یک مورد عمل نکردن به تعهد را از جانب ایرانی ها شاهد نبودیم.
وی افزود: آماده هر نوع همکاری با ایران هستیم البته کیفیت و قیمت محصولات خود را تضمین می کنیم.
رییس اتاق بازرگانی تهران نیز در این دیدار گفت: اقتصاد ایران و اسپانیا می توانند مکمل یکدیگر در مسیر توسعه باشند و اسپانیا از نظر سطح فناوری، مقدار، کیفیت و استاندارد و ایران از نظر نیروی انسانی، آموزش و همچنین از نظر منابع، قابل اتکا هستند.
آل اسحاق، حوزه حمل و نقل، خودرویی، آب، فاضلاب، انرژی، کشاورزی، صنایع غذایی و دارویی و گردشگری را از زمینه های همکاری میان ایران و اسپانیا برشمرد.
وی با اشاره به رفت و آمد هیات های تجاری اروپایی و دیگر کشورها به ایران و عقد قراردادهای اولیه با ایران از اسپانیا و فعالان اقتصادی آن خواست در ماراتن فعالیت در ایران از رقبا عقب نیفتند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: