ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

2:48 | سپتامبر23 تهران

پل طبيعت تهران، پل برتر ايران شد

تاریخ: 14:59, 28-01-2015.

تهران. چهارشنبه، 28  ژانويه  2015 میلادی برابر با 8 بهمن 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد از انتخاب پل طبیعت به عنوان پل برتر شهری ايران در چهارمین کنفرانس بین المللی پل خبر داد. 
بنابراين گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، اردشیر نوریان گفت: پل طبیعت بزرگترین پل غیر خودرویی ايران و خاورمیانه است که انتخاب آن به عنوان پل برتر شهری كشور ثمره تلاش متخصصان و طراحان و مهندسان جوان ایرانی است.
وی افزود: پیش از این پل طبیعت به عنوان سازه برتر فولادی ايران و نیز برنده جایزه جهانی خشت طلایی انتخاب شده بود که نشان دهنده شاخصه های فنی و مهندسی منحصر به فرد این سازه عظیم است. 
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: در چهارمین کنفرانس بین المللی پل، شاخصه هایی نظیر نوآوری و خلاقیت در طراحی سازه، نوآوری و خلاقیت در اجراء، استفاده از فن آوری های نوین، توجه به نقطه نظر زیبایی و معماری پل در مورد پل طبیعت مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته است. 
نوریان افزود: بهبود منافع ملی از حیث صرفه جویی در هزینه ها، ویژگی های فنی و زمان اجرا و مدیریت پروژه از حیث یکپارچگی زمان، هزینه و کیفیت از دیگر معیارهای ارزیابی در این کنفرانس بین المللی بوده است. 
وی از پل طبیعت به عنوان نماد جدید شهر تهران یاد کرد و گفت: طراحی این پل دو هزار تنی فولادی حاصل توانایی و استعداد جوانان ایرانی است که با بهره برداری آن حیات مدنی و گردشگری شهری در منطقه عباس آباد تهران متحول شده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: