ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

13:32 | مه11 تهران

تاكيد بر گسترش روابط ديپلماتيك ايران و افغانستان

تاریخ: 17:14, 27-01-2015.

تهران. سه شنبه، 27  ژانويه  2015 میلادی برابر با 7 بهمن 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، در دیدار ديروز رئیس دفتر نمایندگی وزارت خارجه شمال و شرق ايران با سرکنسول افغانستان در مشهد بر توسعه روابط این استان با ولایات افغانستان تاکید شد.
بنابراين گزارش، سرکنسول افغانستان در مشهد با اشاره به همکاری های دو کشور در زمینه های اقتصادی، تجاری، فرهنگی، آموزشی و رسیدگی به امور مهاجرین، تعمیق و گسترش بیش از پیش روابط دو جانبه را خواستار شد .
محمدامین صدیقی در پایان دوره ماموریت خود در ایران افزود: بخش عمده ای از وظایف خود را در چارچوب تعمیق و تحکیم روابط دو دولت در سال های ماموریت انجام دادم .
رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه شمال و شرق ايران هم در این دیدار گفت: تعاملات سازنده موجود بین دو طرف ارزشمند است و تلاش ها برای گسترش این روابط ادامه دارد.
غلامحسین ارباب خالص، روابط سیاسی و دیپلماتیک دو کشور را مهم خواند و افزود: تامین منابع در بخش های مختلف از جمله فعالیت های اقتصادی، تجاری، فرهنگی، مرزی، ترانزیتی، حقوقی و کنسولی از مهمترین وظایف دیپلماتیک دو کشور است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: