تجليل از 3 چهره ماندگار علمي ایران در دانشگاه شيراز

تاریخ: 10:32, 14-05-2015.


تهران. پنجشنبه، 14 می 2015 میلادی برابر با 24 اردیبهشت 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، از سه تن از اساتید برجسته و چهره های ماندگار علمی ایران در دانشگاه شیراز تجلیل شد .
بنا بر این گزارش در مراسمی که امروز به همت جمعی از دانش آموختگان دانشگاه شیراز برگزار شد از مقام علمی افسانه صفوی ، سید حبیب فیروزآبادی و ناصر ایران پور سه دانشمند برتر جهان اسلام و از اساتید بخش شیمی این دانشگاه تقدیر شد.
رییس بخش شیمی دانشگاه شیراز هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر و تشکر از زحمات اساتیدی دانست که عمر خود را صرف آموزش و پرورش جوانان این مرز و بوم کرده اند.
همتی نژاد افزود : بیش از دویست دانشجو در محضر این اساتید آموزش دیده اند که از این تعداد هم اکنون بیش از پنجاه عضو هیئت علمی دانشگاه های کشور و 4 نفر نیز دانشمند بین المللی هستند.
پروفسور افسانه صفوی متولد 1334 دکتری شیمی از دانشگاه بیرمنگام انگلستان دانشمند برتر جهان اسلام وبرگزیده عضو کمسیون علوم تکنولوژی کشورهای جهان اسلام است .
پروفسور حبیب فیروزآبادی متولد 1322 دکترای شیمی از پنسیلوانیا امریکا ، برنده جایزه اول خوارزمی، برنده جایزه سازمان کنفرانس اسلامی (Comstech)و جزء 100 دانشمند برتر دنیا است .
پرفسور ناصر ایران پور نیز دانشمند برتر جهان اسلام و شیمیدان برجسته شیمی آلی کشور است .
در پایان مراسم دانش آموختگان با تقدیم هدایا از اساتید خود تقدیر کردند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: