ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

4:51 | جولای07 تهران

گفتگوهای ايران و عربستان در باره مبارزه با تروریسم و افراط گرایی

تاریخ: 17:03, 15-01-2015.

تهران. پنج شنبه 15 ژانويه  2015 میلادی برابر با  25 دی 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، سفارت عربستان در تهران فعالیت عادی خود را دارد و سفیر جدید این کشور معرفی شده است.
بنابراين گزارش، سخنگوی وزارت امور خا رجه ايران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برنامه ای برای سفر وزیر خارجه ايران به عربستان تنظیم شده است؟‌ گفت: موضوع دعوت مقامات سعودی از آقای ظریف برای سفر به این کشور همچنان در دستور کار است ما در پی این هستیم که دیدار وزرای امور خارجه دو کشور در تهران یا ریاض صورت گیرد.
وی افزود: گفتگوها و تماس های دو کشور درباره مسائل و تحولات منطقه ای به ویژه در باره مبارزه با تروریسم و افراط گرایی ادامه دارد در زمان مناسب که چارچوب ها مشخص شود این سفر ها می تواند انجام شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به پرسش دیگری درباره سفیر جدید عربستان در ایران اظهار داشت: سفیر جدید این کشور معرفی شده است و مراحل اجرایی و اداری خود را طی می کند معمولاً سفارت خانه ها در چنین شرایطی ماموریت ها را به سطوح دیگری واگذار می کنند و به هر حال سفارت عربستان فعالیت عادی خود را دارد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: