ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

15:49 | مه03 تهران

ايران و اكراين همکاری‌های مشترك تجاری و اقتصادی را گسترش می دهند

تاریخ: 08:57, 14-01-2015.


تهران. چهارشنبه 14 ژانويه  2015 میلادی برابر با  24 دی 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، در دیدار رییس سازمان توسعه تجارت ايران و کاردار اوکراین مقدمات برگزاری چهارمین کمیته مشترک تجاری دو کشور مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف بر گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی تاکید کردند.
بنابراين گزارش به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ايران، ولی‌اله افخمی‌راد در این دیدار با اشاره به روابط دوستانه ایران و اوکراین گفت: آماده گسترش روابط دوجانبه و چند جانبه با کشورهای جهان به‌ ویژه اوکراین هستیم.
وی با اشاره به سفر آتی خود به اوکراین گفت: امیدواریم بتوانیم در این سفر زمینه‌های مشترک اقتصادی و تجاری ايران با اوکراین را به بیشترین سطح ممکن برسانیم.
کرانسو شاپکا کاردار اکراین نیز در این نشست از آمادگی کامل برای افزایش همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی و صنعتی با ایران خبر داد و افزود: سفر آینده رییس سازمان توسعه تجارت ایران به اوکراین و برگزای چهارمین کمیته مشترک تجاری دو کشور بهترین فرصت برای افزایش روابط اقتصادی بین دو کشور خواهد بود.
هدف از این دیدار دو جانبه بررسی زمینه‌های مناسب توسعه روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و اوکراین و تعیین تاریخ برگزاری چهارمین کمیته تجاری دو کشور بود

به اشتراک گذاشتن اخبار: