ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

13:06 | جولای02 تهران

احیای شورای صادرات غير نفتی در ايران

تاریخ: 10:28, 05-01-2015.


تهران. دوشنبه 5 ژانويه 2015 میلادی برابر با 15 دی 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، به گفته معاون سازمان توسعه تجارت ایران، شورای صادرات غیرنفتی دوباره احیا می شود.
بنابراين گزارش، معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه مازندران در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی در ساری احیای مجدد شورای صادرات غیرنفتی ايران را به منظور جذب حمایت‌های خاص نیازهای صادرکنندگان اعلام کرد.
ابوطالب بدری با اشاره به رابطه بسیار نزدیک توسعه و صادرات در ايران گفت: لایحه خروج از رکود تورمی نیز در این راستا است که بر اساس آن تحرک تولید، نیازمند نقدینگی بازارهای خارجی است.
وی حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط صادراتی و جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و ایجاد شعبه‌های سازمان توسعه تجارت در خارج از ايران را از وظایف سازمان توسعه تجارت ایران برشمرد و افزود: با وجود 11 رایزن در کشورهای خارجی مصوبه ای برای 30 رایزن در اختیار این سازمان گذاشته شد.
این مسئول با اشاره به اینکه هیات‌های تجاری آماده سرمایه‌گذاری هستند، افزود: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها به صورت دقیق به سازمان توسعه تجارت ارائه می شود تا این هیات‌های تجاری به سمت استان‌ها راه یابند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: