وزیر دفاع عراق توليدات دفاعی ايران را بسيار پيشرفته و در سطح جهانی ارزيابی كرد

تاریخ: 13:16, 31-12-2014.

تهران. چهارشنبه 31 دسامبر 2014 میلادی برابر با  10 دی 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، دکتر خالد متعب یاسین العبیدی وزیر دفاع جمهوری عراق و هیات همراه که به دعوت سردار سرتیپ حسین دهقان برای انجام دیدار رسمی به ايران سفر کرده است با حضور در نمایشگاه توانمندی های دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ايران از دستاوردها و توانمندی های این وزارتخانه بازدید کرد.
بنابراين گزارش، در این بازدید که بیش از یک ساعت به طول انجامید، وزیر دفاع عراق و هیات همراه وی از نزدیک با تجهیزات و تسلیحات دفاعی در حوزه های موشکی، هوایی، دریایی، زمینی، الکترونیک، اپتیک، سلاح های انفرادی و ... آشنا شدند.
وزیر دفاع عراق در پایان این بازدید در دفتر یادبود نمایشگاه توانمندی های وزارت دفاع نوشت: شایسته است از کارکنان و دست اندرکاران این نمایشگاه و کارخانه های تولید این تجهیزات و جنگ افزارها به دلیل محصولات پیشرفته ای که در سطح صنایع جهانی می باشد و سهم مهمی در ارتقای توان نظامی ایران دارد، تشکر و قدردانی کنم.
از خداوند متعال مسئلت داریم که آن افراد را توفیق دهد تا به ارتش و کشورشان خدمت کنند و این تلاش ها را ذخیره امت اسلامی قرار دهد

به اشتراک گذاشتن اخبار: