ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

8:12 | سپتامبر20 تهران

ايران، اتوبوس گردشگری در تهران راه اندازی كرد

تاریخ: 13:46, 29-12-2014.

تهران. دوشنبه 29 دسامبر 2014 میلادی برابر با  8 دی 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، اتوبوس گردشگری شهر تهران با عنوان گردش تهران آغاز به کار کرد.
بنابراين گزارش، اتوبوس گردشگری شهر تهران در مراسمی با حضور مدیران شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و شماری از فعالان صنعت گردشگری در مجموعه برج میلاد تهران رونمایی شد و در نخستین ماموریت کاری خود خبرنگاران را به موزه آبگینه منتقل کرد.
مدیر توسعه گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در نشست خبری رونمایی از این اتوبوس در برج میلاد تهران گفت: فعالیت ها و برنامه های مرتبط با صنعت گردشگری شهر تهران با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود.
اباذر حسینی افزود: شهرداری تهران در این زمینه وظیفه تامین و توسعه زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز برای اجرا و برگزاری تورهای گردشگری را برعهده دارد.
وی با اشاره به همکاری 20 موسسه و آژانس مسافرتی برای برگزاری تورهای گردشگری شهر تهران گفت: برای اجرای این طرح مقرر شده است بخش خصوصی 40 دستگاه اتوبوس گردشگری مطابق با استانداردهای جهانی را خریداری و در تورهای گردشگری شهر تهران استفاده کند.
حسینی گفت: برای آغاز کار دو دستگاه اتوبوس تهیه شده است و در نوروز 94 چهار دستگاه اتوبوس دیگر نیز برای اجرای این طرح اختصاص خواهد یافت.
مجری طرح تورهای گردشگری تهران نیز با بیان این که اتوبوس های گردش تهران به اینترنت پرسرعت مجهز است، گفت: در تورهای گردشگری تهران راهنمایان و تورگردانان متخصص و مجرب حضور دارند ضمن آن که هزینه برای حضور در برنامه تور گردشگری تهران 200 تا 400 هزار ریال تعیین شده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: