ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

7:58 | سپتامبر22 تهران

رييس جمهور ايران امروز عازم خراسان جنوبی شد

تاریخ: 09:35, 24-12-2014.

تهران. چهارشنبه 24 دسامبر 2014 میلادی برابر با  3 دی 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور ايران به خراسان جنوبی اعلام شد.
بنابراين گزارش، استاندار خراسان جنوبی گفت: رئیس جمهور ايران امروز به این استان سفر می کند که سخنرانی در جمع مردم استان در ورزشگاه آزادی بیرجند، نشست با سرمایه گذاران، دیدار با علما و نخبگان و شرکت در شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه های سفر آقای روحانی به خراسان جنوبی است .
 خدمتگزار افزود: همچنین 5 طرح عمرانی شامل کارخانه شمش منیزیم فردوس، کارخانه علوفه و دان سربیشه، بیمارستان 96 تختخوابی طبس، 2 پست برق 132 کیلوولت شهرستان بیرجند و قطعه هفتم باند دوم محور دیهوک – راهور به طول 32 کیلومتر با حضور دولتمردان ايران در این سفر یک روزه در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.
وی گفت: همچنین وزرای نیرو، راه و شهرسازی، اطلاعات و آموزش و پرورش به شهرستان های خوسف، طبس، فردوس و سرایان، و سربیشه سفر می کنند.
وی گفت: شهرستان های بشرویه، زیرکوه و قاین، درمیان و نهبندان نیز به ترتیب میزبان رئیس سازمان میراث فرهنگی ايران، معاون امور مجلس شورای اسلامی، دستیار ویژه رئیس جمهور ايران و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم خواهند بود.

به اشتراک گذاشتن اخبار: