ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

9:01 | جولای07 تهران

تاسيس نخستين گرمخانه ايران در كرج

تاریخ: 12:17, 15-12-2014.


تهران. دوشنبه 15 دسامبر 2014 میلادی برابر با 24 آذر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نخستین گرمخانه کرج تاسیس شد. حسن مدیرروستا، معاون خدمات شهری شهرداری کرج ساخت و ایجاد گرمخانه را طبق قانون از وظایف شهرداری‌ها خواند.
بنابراين گزارش، وی گفت: تاسیس این گرمخانه با توجه به نیاز شهر و وجود افرادی انجام گرفت که در شب‌های سرد زمستان فاقد هرگونه مکان سکونت هستند.
وی افزود: افرادی که فاقد جا و مکان مناسب برای استقرار شبانگاهی هستند می‌توانند بعد از ثبت نام در محل گرمخانه، از خدماتی که برای سکونت شبانه و بهداشتی از جمله امکان استحمام به آنها داده می‌شود، استفاده کنند.
این مسئول با بیان این‌که گرمخانه فعلی در محدوده میدان شاه عباسی کرج دایر شده و دارای چهار واحد است، افزود: ساختمان هم اکنون آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان است و از ابتدای این هفته پذیرش خود را آغاز خواهد کرد.
مدیرروستا افزود : گرمخانه در ساختمانی 4 طبقه که هر طبقه آن 150 متر مربع است و برای حدود یکصد نفر نیز ظرفیت دارد ، ساخته شده است.
وی گفت : این گرمخانه مجهز به پتو ،ملافه ،روبالشی ، لباس زیر ،حمام ، و پزشک است و افراد با تاییدیه پزشک میتوانند از گرمخانه استفاده کنند.
مدیرروستا افزود: این گرمخانه فقط از ساعت 17بعدازظهر تا 8 صبح باز است و هر شب غذای گرم داده می شود و افراد بعد از خوردن صبحانه قبل از ساعت 8 باید گرمخانه را ترک کنند.
مدیرروستا گفت : پذیرش این گرمخانه فعلا برای آقایان امکان پذیر است و از پذیرش خانمها به دلیل نبود امکانات بیشتر معذوریم.

به اشتراک گذاشتن اخبار: