ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

9:10 | جولای07 تهران

روزنامه ايتاليایی برای گردشگری به ايرانِ شگفت انگيز دعوت کرد

تاریخ: 12:02, 15-12-2014.


تهران. دوشنبه 15 دسامبر 2014 میلادی برابر با 24 آذر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، روزنامه ایتالیایی، ایران را یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان و جاذبه ها و زیبایی های طبیعی آن را شگفت انگیز خواند.
بنابراين گزارش، روزنامه لاستامپا، در گزارشی با عنوان سفر به ایران در تعطیلات سال نو میلادی، نوشت: کوه های اطراف اصفهان در نزدیکی غروب به رنگ زرد و سرخ در می آیند. اما در آن سوی کوه ها، سرزمینی پهناور به وسعت فلات قاره خوابیده است.
این روزنامه با بیان اینکه سفر به ایران به معنای خو گرفتن به افق های بی پایان است، نوشت: در سفر به این کشور با مناطق سرد شمال و گرم جنوب، دریاچه های آب شیرین و شور، کویر وسیع و کوه های بلند، شهرهای شلوغ و شهرهای تاریخی و اماکن باستانی مانند تخت جمشید و پاسارگاد روبرو خواهید شد. اما ایران فراتر از اینهاست و هیچگاه در جریان یک سفر قادر به دیدن تمامی زیبایی های آن نخواهید بود.
لاستامپا تصریح کرد: سفر به ایران را می توان به همگان توصیه کرد، چرا که در این کشور با مهربانی و میهمان نوازی یک ملت و گشایش آن به سوی جهانگردان خارجی روبرو خواهید شد.
لاستامپا نوشت: افراد ماجراجو می توانند با برخورداری از هدایت یک راهنمای ایرانی، برنامه سفرشان را تنظیم و در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنند. در سفر به ایران در کنار شیراز و اصفهان، نباید دیدار از شهر قم و همچنین کاشان، دروازه کویر، و یزد فراموش بشود. اگر به صورت گروهی و با دوستان خود به ایران سفر کنید می توانید برای خود یک مینی بوس کرایه و به راحتی در کشور سفر کنید.

به اشتراک گذاشتن اخبار: