ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

6:07 | مه10 تهران

تغييرنماد نوشت افزارهای توليد ايران

تاریخ: 12:29, 12-12-2014.


تهران. جمعه 12 دسامبر 2014 میلادی برابر با 21 آذر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، جایگزینی نوشت افزارهایی با نماد اسلامی و ایرانی به جای نمادهای غربی در اولویت برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ايران قرار دارد.
بنابراين گزارش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ايران ديروز در یاسوج در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ‌مسئولان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در31 استان ايران از دوسال قبل تاکنون 40 طرح برای تولید و عرضه نوشت افزار با نماد اسلامی و ایرانی ارائه کرده اند.
علیرضا حاجیان زاده افزود: متولیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان ايران بدنبال جایگزینی نوشت افزارهایی با نماد اسلامی و ایرانی به جای نمادهای غربی هستند و تحقق این امر نیز مستلزم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گسترده است.
وی گفت: کانون برای تولید آثار در زمینه های کتاب، فیلم، تئاتر، موسیقی و اسباب بازی و عرضه آنها اهتمام ویژه ای دارد و از مدیران و مربیان این نهاد خواسته شده است برای توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری تلاش کنند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: