ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

14:02 | جولای05 تهران

امير عبداللهيان با وزير خارجه سابق لبنان ديدار كرد

تاریخ: 13:43, 11-12-2014.


تهران. پنجشنبه 11 دسامبر 2014 میلادی برابر با 20 آذر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر خارجه سابق لبنان که برای شرکت در همایش "جهان علیه خشونت و افراطی گری" به ايران سفر کرده است، با معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه دیدار و گفتگو کرد. امیرعبداللهیان در این دیدار تحولات ماه های اخیر در منطقه و اذعان غرب و کشورهای منطقه به خطر تروریسم را نشانه درستی مواضع و رویکرد جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه دانست.
معاون وزیر خارجه ايران از اقدامات سازنده عدنان منصور در دوران مسئولیت وزارت خارجه لبنان برای توسعه روابط لبنان و جمهوری اسلامی ایران و همچنین مواضع وی در حمایت از مقاومت در مجامع بین المللی تمجید کرد.
عدنان منصور نیز با قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و دفاع از فلسطین، مواضع اتخاذ شده از سوی ايران در قبال تحولات سال های اخیر در منطقه را راهبردی و حکیمانه خواند.
وی همچنین تروریسم افراطی را بزرگترین خطر برای صلح و ثبات منطقه و جهان خواند و جلوگیری از تجهیز و کمک مالی به گروه های تروریستی افراطی را اساسی ترین گام در مسیر مبارزه با تروریسم دانست.

به اشتراک گذاشتن اخبار: