ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:13 | مه04 تهران

گسترش همکاری های ایران و روسیه در زمینه امنیت مرزهای مشترک آبی

تاریخ: 11:23, 09-12-2014.


تهران. سه شنبه 9 دسامبر 2014 میلادی برابر با 18 آذر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر کشور در بدو ورود به مسکو، از گفتگو درباره  امنیت مرزهای آبی مشترک و نیز راه های افزایش همکاری ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر با مقامات روسیه خبر داد.  
بنابراین گزارش، آقای رحمانی فضلی، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه به دعوت آقای ایوانف برای بررسی راه های توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه مبارزه با قاچاق موادمخدر به مسکو سفر کرده است، افزود: همکاری های دوجانبه در مرزها و همچنین در سطح بین المللی هم در زمینه کاهش تقاضا و درمان اعتیاد و هم در حوزه مقابله با قاچاق مواد مخدر معضل مواد مخدر بسیار جدی است.
رحمانی فضلی با بیان اینکه دامنه قاچاق و مصرف مواد مخدر در محدوده مواد مخدر و اعتیاد باقی نمانده و به حوزه تروریسم و انتقال پول های کثیف نیز راه پیدا کرده گفت: لازم است همکاری های جدی تری در بین کشورهایی که در معرض این پدیده هستند به وجود بیاید .
وزیر کشور با اشاره به اینکه ملاقاتی هم با وزیر کشور روسیه در حوزه امنیت مرزها خواهیم داشت افزود: در این سفر دو سند مهم در خصوص همکاری های مشترک در زمینه کنترل و انتقال تحربیات در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کمک به امر درمان و پبشگیری از اعتیاد امضا خواهد شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: