ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:31 | مه04 تهران

هماهنگی ایران و سوریه و عراق در مبارزه با تروریسم

تاریخ: 10:55, 09-12-2014.


تهران. سه شنبه، 9 دسامبر 2014 میلادی برابر با 18 آذر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، وزیر خارجه سوریه از هماهنگی کشورش با دولت عراق و جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با تروریسم خبر داد.
بنابراین گزارش، ولید معلم در نشست خبری مشترک با آقای ظریف در پاسخ به سوالی در مورد دیدارش با لاوروف گفت: در این دیدار برای موفقیت گفتگوهای سوری- سوری در مسکو صحبت کردیم.
وی با اشاره به اظهارات دکتر ظریف و حمایت ایران از این گونه تلاش ها تصریح کرد: همان طور که دکتر ظریف اشاره کرد جمهوری اسلامی ایران تردیدی در حمایت و مشارکت برای رسیدن به راه حل موفق در سوریه ندارد.
ولید معلم با اشاره به همکاری و هماهنگی دولت سوریه با عراق و جمهوری اسلامی ایران گفت: همه ما در مبارزه با تروریسم توافق و هماهنگی داریم.
وزیر خارجه سوریه با بیان این که هدف از سفرش به تهران قدردانی از رهبری و ملت ایران در حمایت از پایداری ملت سوریه در مبارزه با تروریسم است گفت: خوشبختانه دوستان ما در روسیه نیز از ما حمایت می کنند.
وی با بیان این که درباره برخورد با گروه های تروریستی در عراق نیز تبادل نظر داریم و تماس های مداوم نیز صورت می گیرد گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از عراق و سوریه در برابر تروریست ها حمایت می کند و همه ما یک هدف داریم و آن مبارزه با تروریسم است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: