ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

16:29 | جولای04 تهران

لاريجانی ازعلاقه مندی ايران به افزايش روابط تجاری با پاكستان خبر داد

تاریخ: 15:31, 05-12-2014.


تهران. جمعه، 5 دسامبر 2014 میلادی برابر با 14 آذر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رهبران احزاب کشور پاکستان بر افزایش سطح روابط تجاری بین دو کشور تأکید کرد.
بنابراين گزارش، آقای علی لاریجانی با بیان اینکه پاکستان برای ما موقعیت ممتازی دارد افزود: این کشور اسلامی، برادر، دوست و همسایه ماست و همیشه در طول تاریخ پس از انقلاب روابط صمیمی با این کشور داشته‌ایم.
وی یادآور شد: بدون شک در چند جهت می توان روابط دو کشور را گسترش داد.
آقای لاریجانی با بیان اینکه دموکراسی در ایران و پاکستان واقعی است و می توان این مهم را در قدرت پارلمان‌ها مشاهده کرد افزود: از این جهت هر چه پارلمان‌ها با هم همکاری کنند می‌توان به توسعه دو کشور کمک کرد.
وی با تأکید بر ضرورت همکاری دولت‌های ایران و پاکستان تصریح کرد: ناگفته نماند که ظرفیت دو کشور بیش از اینهاست و باید گام‌های بلندتری در گسترش روابط اقتصادی برداشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران علاقه‌مند به افزایش سطح روابط تجاری با پاکستان است گفت: درست است که در این زمینه مشکلاتی نیز وجود دارد اما من معتقدم که می‌توان همه این مشکلات را برطرف کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: