ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

15:32 | اکتبر06 تهران

سفر رییس جمهور ایران به استان گلستان

تاریخ: 17:15, 02-12-2014.


تهران. سه شنبه،2 دسامبر 2014 میلادی برابر با 11 آذر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رییس جمهور از امروز میهمان گلستانی هاست.
بنابر این گزارش، استاندار گلستان گفت: دکتر حسن روحانی سه شنبه و چهارشنبه این هفته به گلستان می آید.
صادقلو افزود: سخنرانی در جمع مردم گلستان در ورزشگاه آزادی گرگان و دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، صنعتگران، تجار و سرمایه گذاران و علماء شیعه و سنی گلستان از برنامه های اصلی سفر دکتر روحانی به این استان است .
او گفت: شماری از وزیران ومعاونان رییس جمهور که وی را در این سفر همراهی می کنند برای دیدار با مردم و بررسی توانمندی ها و مشکلات منطقه به شهرستان های مختلف گلستان سفر خواهند کرد.
حسن صادقلو افزود: بهره برداری از راه آهن بین المللی ایران، ترکمنستان و قزاقستان در مرز ایران و ترکمنستان مهم ترین طرحی که دکتر روحانی در این سفر آن را افتتاح خواهد کرد .
وی افزود: برای افتتاح این خط آهن بین المللی علاوه بر رییس جمهور ایران، روسای جمهور ترکمنستان و قزاقستان هم حضور خواهند داشت .
وی افزود: رییس جمهور پس از افتتاح خط آهن، همراه با اعضای هیات دولت در جلسه شورای اداری استان حضور پیدا می کند و پس از آن نیز در جمع خبرنگاران مصاحبه مطبوعاتی خواهد داشت.

به اشتراک گذاشتن اخبار: