ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

1:30 | مه20 تهران

روحاني: ‌شرایط برای حصول توافق مهیاست و این توافق از لحاظ جهانی نیز به نفع همه است

تاریخ: 13:06, 20-11-2014.


تهران. پنجشنبه، 20 نوامبر 2014 میلادی برابر با 29 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رئیس جمهور ايران بر هماهنگي درباره کلیات مسأله مذاکرات هسته‌ای در نظام تاكيد و در صورتيكه طرف مذاکره ايران برای توافق اراده سیاسی داشته باشد و زیاده‌خواهی نکند‌شرایط را برای حصول توافق مهیا دانست.
بنابراين گزارش، روحانی با اشاره به اینکه در جلسه با روسای محترم قوای مقننه و قضائیه ايران درباره مذاکرات هسته‌ای نیز شد، خاطر نشان کرد: درباره کلیات مسأله مذاکرات هسته‌ای و اهدافی که دنبال می‌کنیم و نیز حمایت از مذاکره‌کنندگان در نظام هماهنگی وجود دارد. اگر طرف مذاکره جمهوری اسلامی ایران برای توافق اراده سیاسی داشته باشد و زیاده‌خواهی نکند، ‌شرایط برای حصول توافق مهیاست.
رییس جمهوری گفت: دولت به دنبال آن است تا با توافق حقوق ملت ایران تأمین و تضمین شده و ثبات بیشتری در منطقه برقرار شود. همچنین حصول این توافق از لحاظ جهانی نیز به نفع همه است، چرا که این توافق می‌تواند شرایط اقتصاد جهانی را که امروز با مشکلاتی مواجه است، با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی بالای ایران به سمت بهبود هدایت کند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: