ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:51 | مه20 تهران

دولت ايران بودجه سال آينده را به راي هيات وزيران مي گزارد

تاریخ: 11:06, 20-11-2014.


تهران. پنجشنبه، 20 نوامبر 2014 میلادی برابر با 29 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، روز یکشنبه کلیات لایحه بودجه سال 1394 ايران، در هیئت وزیران رسیدگی و به رای گذاشته مي شود. بنا بر این، قرار است فردا و پس فردا برای هر وزارتخانه یک ساعت وقت گذاشته‌ شده است تا آخرین جمع بندی ها مدنظر قرار گیرد و اگر نکاتی مطرح گردد، آن نکات به لايحه بودجه اضافه گردد.
نوبخت، سخنگوی دولت جمموري اسلامي ايران در مورد ویژگی های لایحه بودجه سال 1394 با بیان این‌که این لایحه هم اکنون در مراحل پایانی و تلفیقی است، افزود: روز یکشنبه کلیات آنرا در هیئت وزیران رسیدگی می‌کنیم و به رای خواهیم گذاشت و به همین جهت فردا و پس فردا برای هر وزارتخانه یک ساعت وقت گذاشته‌ایم تا آخرین جمع بندی ها مدنظر قرار گیرد و اگر نکاتی مطرح کردند، آن نکات را اضافه کنیم.
سخنگوی دولت نخستین ویژگی بودجه امسال را تقدیم به موقع و در وقت قانونی آن به مجلس عنوان و تصریح کرد: این همان کاری است که در سال گذشته انجام دادیم، در همین حال انتظار می‌رود امسال گام های مناسبت‌تری برداریم.
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری ايران ویژگی دوم لایحه بودجه 1394 را تهیه آن به روش عملیاتی ذکر کرد و افزود: بودجه مبتنی بر عملکرد و نتیجه‌ای است که خواهد داشت.
وی ادامه داد: از آنجایی که در این راستا قیمت تمام شده خدمات بسیار مهم است نیازمند این بودیم که آموزش همه دستگاه‌ها را قبل از تهیه لایحه انجام دهیم، که در این راستا دو هزار نفر ساعت آموزش توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: