ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:13 | اکتبر06 تهران

ایران بزودی گاز رسانی استان سیستان و بلوچستان را آغاز می کند

تاریخ: 16:39, 13-11-2014.

تهران. پنجشنبه، 13 نوامبر 2014 میلادی برابر با 22 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، ایران، یک میلیارد و 900 میلیون دلار اعتبار برای گاز رسانی در سیستان و بلوچستان اختصاص داد.
بنابراین گزارش، هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه میز تخصصی نفت و گاز سیستان و بلوچستان گفت: گازرسـانی به طرح های پتروشیمی چابهار و کنارک و همچنین گاز شهری مردم از اولویت گاز رسانی به استان است.
هاشمی افزود: با گازرسانی به طرح های پتروشیمی زمینه رونق اقتصاد و شکوفایی اشتغال و توسعه در استان فراهم می شود و از سویی زیرساخت هایی مانند اسکان جمعیت، نیروهای متخصص و برق و آب مورد نیاز نیز در کنار این طرح ها دیده می شود.
وی با بیان اینکه طرح گازرسانی به منازل شهروندان از جمله مردم زاهدان تا پایان سال 94 محقق می شود افزود: این اقدام در پی تاکید ویژه رئیس جمهور صورت می گیرد.
هاشمی، در این جلسه با اشاره به اهمیت فراهم کردن زیرساخت های توسعه صنعتی و اجرای طرح های پتروشیمی خاطرنشان کرد: توجه به توسعه و اجرای این طرح ها نباید ما را از استانداردهای زیست محیطی غافل کند
وی تشکیل کارگروهی متشکل از مسئولان امور آب، برق، منطقه آزاد و طرح های پتروشیمی و محیط زیست را در اجرای هماهنگ و متناسب در پیشرفت طرح های یاد شده خواستار شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: