ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:02 | سپتامبر28 تهران

دیدار وزیر ارتباطات ایران و اقتصاد جمهوری آذربایجان در باکو

تاریخ: 20:34, 07-11-2014.

تهران. جمعه، 7 نوامبر 2014 میلادی برابر با 16 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات ایران و شاهین مصطفی یف، وزیر اقتصاد و صنعت جمهوری آذربایجان در باکو دیدار و درباره همکاری دو جانبه در حوزه انرژی، حمل و نقل، نفت و گاز و مسائل بانکی گفتگو کردند.
بنابراین گزارش، دو طرف ضمن مرور تفاهماتی که در سفر رییس جمهور آذربایجان به تهران صورت گرفته بود، موضوعات مورد توافق در کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را که در مرداد ماه سال جاری برگزار شد، بررسی کردند.
وزیران دو کشور همچنین توافق کردند نمایندگان بخش های ذیربط در جلسات کارشناسی درباره موضوعات مورد نظر و اسناد قابل مبادله در سفر دکتر روحانی به باکو مذاکرات لازم را انجام دهند.
در این دیدار که در آستانه سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به باکو صورت گرفت، نمایندگانی از وزارتخانه های مختلف نیز حضور داشتند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اشاره به رشد و توسعه مناسبات دو کشور در حوزه های مختلف به خصوص در حوزه اقتصادی در یکسال گذشته ابراز امیدواری کرد با همکاری یکدیگر، اقدام لازم برای حل و فصل موضوعات باقیمانده در روابط فی مابین صورت گیرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: