دادستان کل ایران از تحقیق و بازجویی مظنونان حادثه اسیدپاشی اصفهان اطلاع داد

تاریخ: 17:58, 07-11-2014.


تهران. جمعه، 7 نوامبر 2014 میلادی برابر با 16 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ – خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، دادستان کل ایران اظهار داشت که عملان جنایت اسیدپاشی در اصفهان بر اساس قانون به اشد مجازات خواهند رسید.
بنابر این گزارش، سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل ایران دیروز در جمع خبرنگاران در شهر زاهدان گفت: در جریان اسید پاشی همچنان که تا کنون گزارش شده است افراد مظنون مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند و تحقیقات بوسیله نیروهای قضایی و دادستان مرکز استان اصفهان ادامه دارد
رئیسی افزود: دادستان اصفهان ستادی با شرکت مسوولان بسیجی، امنیتی و انتظامی در رابطه با پیگیری این جنایت تشکیل داده است و کار را با جدیت دنبال می کند و تلاش داریم فردی که این جنایت را مرتکب شده است و یا افرادی که در این رابطه دخیل هستند بر اساس قانون به مجازات قانونی و شرعی خود برسد.
خاطرنشان می کنیم که چند هفته قبل در شهر اصفهان چند تن از بانوان مورد اسیدپاشی توسط افراد نامعلوم قرار گرفتند و جمعیت ایران در قبال این حادثه، به ویژه در شهرهای تهران و اصفهان و رسانه های خبری و شبکه های اجتماعی واکنش شدید نشان دادند. چند تن از زنان و دختران آسیب دیده به دلیل سوختگی صورت و سایر اعضای بدن تحت مراقبت پزشکی قرار گرفتند.
گفته می شود که افرادی با هدف ناامن جلوه دادن اوضاع داخلی ایران دست بر این جنایت زدند.
دادستان کل تصریح کرد: مسوولان دادستانی و ماموران انتظامی و امنیتی در اصفهان به دنبال شناسایی و دستگیری عاملان جنایت اسید پاشی هستند و نتایج هم به اطلاع مردم خواهد رسید

به اشتراک گذاشتن اخبار: