ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:24 | جولای02 تهران

در ایران جایزه ویژه فیزیک پزشکی به هشت پژوهشگر جوان اعطا گردید

تاریخ: 19:35, 06-11-2014.


تهران. پنجشنبه، 6 نوامبر 2014 میلادی برابر با 15 آبان سال 1393 هجری خورشیدی. خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، در تهران در یازدهمین کنفرانس فیزیک پزشکی ایران «جایزه پروفسور پارسایی، ویژه پژوهشگران جوان» به هشت نفر پژوهشگرِ برگزیده اعطا شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا آی، دبیر اجرایی یازدهمین کنفرانس فیزیک پزشکی ایران، امروز در مراسم گشایش این کنفرانس که همزمان با روز جهانی فیزیک پزشکی، در تالاربیمارستان امام خمینی تهران در حال برگزاری است، گفت: بیش از 700 مقاله به دبیرخانه یازدهمین کنفرانس فیزیک پزشکی ایران ارسال شد و پس از داوری‌های به عمل آمده در نهایت 604 مقاله در کنفرانس به صورت پوستر و سخنرانی ارائه می‌شود.
به گفته وی، بیشترین مقالات ارسالی مربوط به حوزه پرتودرمانی بود که بر اساس آن 20 درصد مقالات ارسالی به این کنفرانس در این حوزه قرار داشت.
آقای آی افزود: بر این اساس از میان مقالات ارسالی 55 درصد مقالات به صورت پوستر و 38 درصد مقالات به صورت سخنرانی در دو روز کنفرانس ارائه می‌شود، همچنین مابقی مقالات طی داوری‌های صورت گرفته مورد قبول قرار نگرفت. مقالات برگزیده ارائه شده در این کنفرانس اولویت چاپ در مجله انگلیسی زبان اف.بی.تی را دارد.  
یازدهمین کنفرانس فیزیک پزشکی ایران از 15 آبان ماه تا 16 آبان ماه ادامه خواهد داشت..

به اشتراک گذاشتن اخبار: