ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

0:11 | مه19 تهران

اولویت طرح های عمرانی در ایران، تجهیز و نوسازی خطوط انتقال آب است

تاریخ: 09:29, 05-11-2014.

تهران. سه شنبه، 4 نوامبر 2014 میلادی برابر با 13 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، تجهیز و نوسازی تأسیسات بهره‌برداری خطوط انتقال آب ایران در اولویت طرح های عمرانی بخش آب و فاضلاب ایران قرار گرفت.
بنابراین گزارش، مبینی، مدیر دفتر بهبود روش‌های بهره‌برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران در نخستین بلوک هم‌اندیشی شرکت‌های آبفای شهری منطقه مرکزی ایران در جمع بهره‌برداران طرح‌های آب و فاضلاب اصفهان، کاشان، یزد، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا ایستگاه های پمپاژ، خطوط انتقال و مخازن آب باید به مرور تجهیز و نوسازی شوند.
آقای مبینی افزود: نوسازی این تأسیسات نقش قابل توجهی در کاهش هدر رفت آب دارد.
وی با اشاره به اینکه ارائه گزارش روزانه تولید و عرضه آب در هر منطقه در آبرسانی پایدار موثر از این پس اجرا می شود گفت: با ارائه این گزارش ها چالش‌هایی که به نوعی مانع از عرضه پایدار آبرسانی میشوند با ارائه راهکار شناسایی خواهند شد.
آقای مبینی آموزش به فعالان حوزه بهره‌برداری را بسیار ضروری دانست و افزود: نیروی انسانی ماهر و متخصص مهم‌ترین عامل افزایش بهره‌وری است و بدون داشتن نیروی متخصص نمی‌توان به درستی اقدام به ارائه خدمات کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: