ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

17:06 | سپتامبر28 تهران

بخش فارسی خبرگزاری سوریه راه اندازی شد

تاریخ: 11:31, 04-11-2014.

تهران. سه شنبه، 4 نوامبر 2014 میلادی برابر با 13 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، خبرگزاری رسمی سوریه سانا روز یکشنبه بخش اخبار زبان های فارسی و عبری خود را راه اندازی کرد.
بنابراین گزارش، احمد ضوا، مدیر عامل این خبرگزاری نیز اعلام کرد: از این پس سانا آخرین گزارش ها، تحلیل ها، مصاحبه ها و سایر فرآورده های خبری خود را از تحولات سوریه در اختیار مخاطبان فارسی و عبری زبان قرار می دهد.
احمد ضوا گفت: تلاش می کنیم حقایق و وقایع سوریه را به طور مستقیم در اختیار افکار عمومی جهان و به ویژه کشورها و ملت های دوست و حتی دشمن قرار دهیم، تا از دریافت اخبار سوریه از طرف سوم به ویژه رسانه های غربی جلوگیری کنیم.
بخش اخبار زبان های فارسی و عبری پس از دو ماه کار فشرده نیروهای متخصص این خبرگزاری راه اندازی شده است.
به گفته ضوا، علاقمندان برای دیدن اخبار سانا به زبان فارسی می توانند به سایت این خبرگزاری روی شبکه اینترنت مراجعه و  سپس گزینه زبان فارسی را انتخاب کنند.
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) که تاسیس آن به سال 1961 میلادی برمی گردد، علاوه بر پایگاه خبری خود در شبکه اینترنت، صفحه ویژه ای روی پایگاه های اجتماعی دایر کرده که اخبار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری را منعکس می کنند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: