ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

10:29 | جولای07 تهران

گام های اپل برای فروش تلفن های آی فون در ایران

تاریخ: 20:00, 30-10-2014.


تهران. پنجشنبه، 30 اکتبر 2014 میلادی برابر با 8 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، رسانه های خبری غرب به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کردند که شرکت آمریکایی اپل در حال انجام گفت و گوهای مقدماتی برای فروش تلفن های همراه آی فون در ایران در صورت کاهش تحریم ها علیه ایران است.
خبرگزاری ایرنا به نقل از این رسانه ها نوشته است: اپل به خاطر تصمیم ماه مه دولت آمریکا برای برداشتن مقرراتی که مانع فروش فناوری های ارتباطی برای مصرف کنندگان عادی در ایران می شد، قادر به صدور آی فون به ایران خواهد بود.
گفته می شود که اپل گفت و گو با توزیع کنندگان محصولاتش برای گشایش مسیرهای رسمی در صورت صدور مجوز از سوی ایران را آغاز کرده است.
در همین حال، بنا بر این گزارش ها، اپل قصد ندارد در ایران فروشگاه خود را باز کند بلکه می خواهد محصولاتش را از طریق فروشندگان معتبر در بازارهای ایران به فروش رساند.
تلفن های آی فون و سایرمحصولات اپل در ایران تا کنون از طریق فروشندگان غیررسمی عرضه می شود.
بازار ایران با جمعیت 77 میلیون و داشتن تعداد قابل ملاحظه کلاس متوسط و قشر مرفه جامعه، برای شرکت های برند آمریکایی جالب بوده است، ولی به خاطر تحریم های دولت آمریکا این بازار سودآورعمدتا از دسترس شرکت های آمریکایی خارج بوده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: