مشاور نخست وزیر پاکستان و معاون وزیر امور خارجه ایران دیدار کردند

تاریخ: 16:46, 28-10-2014.

تهران. سه شنبه، 28 اکتبر 2014 میلادی برابر با 6 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، معاون آسیا- اقیانوسیه وزیر امور خارجه ایران با مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجه و امنیت ملی این کشور در اسلام آباد دیدار و درباره روابط و مسایل مورد علاقه دو کشور تبادل نظر کرد.
بنابراین گزارش، سرتاج عزیز، مشاور نخست وزیر پاکستان در دیدار با ابراهیم رحیم پور، معاون وزیر امور خارجه ایران گفت: مسایل مرزی بین پاکستان و ایران نباید روابط دوستانه، عمیق و ریشه دار دو کشور را تحت تاثیر قرار دهد.
وی افزود: پاکستان از هیچ اقدام یا عملیات علیه ایران حمایت نکرده و نخواهد کرد.
سرتاج عزیز، با تاکید بر تقویت بیش از پیش روابط بین ایران و پاکستان در همه عرصه ها گفت: برای جلوگیری از هرگونه حوادث و مسایل مرزی بین دو کشور راهکار سیاسی و امنیتی جدید اتخاذ شود.
وی افزود: یکی از مهمترین عوامل بروز ناآرامی مرزی بین ایران و پاکستان ، وجود عاملان و دشمنان روابط دوستانه دو کشور است و آنها درصدد ضربه زدن به روابط دوستانه بین ایران و پاکستان هستند.
سرتاج عزیز با انتقاد از روش و عملکرد رسانه های پاکستان و دامن زدن به مسایل مرزی میان ایران و پاکستان گفت: مسایل مرزی بین دو کشور بسیار کوچک است و نمی‌تواند روابط دوستانه ، ریشه دار و عمیق بین دو کشور را تحت تاثیر قرار دهد.
رحیم پور نیز روابط دو کشور همسایه، دوست و برادر، ایران و پاکستان را خوب خوانده و بر همکاری های بیشتر طرفین در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: