ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:35 | ژوئن30 تهران

فدراسیون های فوتبال ایران و ایتالیا با هم همکاری می کنند

تاریخ: 10:44, 27-10-2014.

تهران. دوشنبه، 27 اکتبر 2014 میلادی برابر با 5 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا دیروز در تهران امضا شد.
بنابراین گزارش، کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بعد از  امضای تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه در نشست خبری گفت: با توجه به اینکه امسال وقت تیم ملی بزرگسالان ایتالیا با برنامه های متعدد پر شده است برنامه ریزی خواهیم کرد تا سال آینده در تهران بازی دوستانه ای برگزار شود.
وی افزود: همچنین بازی دوستانه ای  در رده سنی زیر 17 سال به میزبانی  تهران در ماه دسامبر  برگزار می شود که در واقع نخستین قدم در همکاری های دوجانبه خواهد بود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: اگر قرار نبود به سوی پیشرفت برویم به اینجا سفر نمی‌کردم زیرا در ایتالیا معروف به انجام کار هستم نه حرف زدن.
وی در خصوص آکادمی ملی فوتبال این کشور گفت: حدود 60 سال است که آکادمی فوتبال داریم  و رده های پایه در آن مشغول هستند.
کارلو تاوکیو، افزود : آکادمی فوتبال باعث آینده درخشان در فوتبال ایتالیا و هر کشور دیگری می شود. ما با هدف رشد و گسترش فوتبال در کنار یکدیگر نشسته ایم و امیدوارم این ادامه دار باشد.
کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم در نشست خبری گفت: ایتالیا صاحب فوتبال است و تجربیات زیادی دارد و برای ما کار آکادمی و پایه مهم است و در اولویت قرار دارد.
مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا پس از امضا تفاهم نامه، از نزدیک تمرینات تیم ملی فوتسال اقایان و تمرینات تیم ملی بانوان را دیدند  و از تجهیزات فوتبال ساحلی بازدید کردند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: