نخستين باشگاه سرمايه گذاری ایران، در اصفهان گشایش یافت

تاریخ: 15:44, 24-10-2014.

تهران. جمعه، 24 اکتبر 2014 میلادی برابر با 2 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، نخستین باشگاه سرمایه گذاری  در اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی شد.
بنابراین گزارش، صفرنورالله، مسئول کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان گفت: این باشگاه با معرفی پنج طرح قابل سرمایه گذاری افتتاح شد.
صفرنورالله، با اشاره به تجربه سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در ایجاد کمیته ای با عنوان "مرکز فناوری و سرمایه گذاری و اطلاعات"  گفت: ایجاد این مرکز امکان برقراری ارتباط بین کارآفرینان و صاحبان سرمایه را ایجادکرده است .
وی افزود: اتاق بازرگانی اصفهان در تفاهم نامه ای با یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) توانست این مرکز را نخستین بار در کشور راه اندازی کند.
وی با اشاره به تجربه  مرکز پیمانکاری فرعی اصفهان ( مپفا ) و استفاده از شبکه ارتباطی یونیدو گفت: اتاق اصفهان برای تقویت شبکه ارتباطی بین بنگاه های کوچک و متوسط مپفا و ایجاد ارتباط بین کارآفرینان و صاحبان ایده و طرح با سرمایه گذاران، باشگاه سرمایه گذاری راه اندازی کرد .
آقای روحانی، دبیر کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان نیز خواستار حمایت همه جانبه بازرگانان اصفهانی از این طرح شد و گفت: هدف اصلی این طرح توسعه سرمایه گذاری خارجی در صنعت و بازرگانی اصفهان است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: