ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

5:30 | مه20 تهران

بازگشایی نمایشگاه اختصاصی ایران در بیشکک

تاریخ: 10:11, 24-10-2014.

تهران. جمعه، 24 اکتبر 2014 میلادی برابر با 2 آبان 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، ایران اکسپو 2014 نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان آغاز شد.
بنابراین گزارش، در مراسم افتتاحیه که با حضور مقامات سیاسی و اقتصادی ایران و قرقیزستان برگزار شد نمایندگان دو کشور بر توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی مشترک تاکید کردند.
نمایشگاه اختصاصی ایران در مساحت بیش از یکهزار متر مربع با حضور چهل و پنج شرکت که شانزده شرکت آن از استان خراسان رضوی هستند آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.
تولیدات صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، صنایع الکترونیکی، خدمات فنی و مهندسی، صنایع نساجی، فرآورده های نفتی و صنایع حرارتی و برودتی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.
در حاشیه این نمایشگاه علی نجفی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان اعلام کرد: حجم مبادلات تجاری ایران و قرقیزستان با وجود داشتن مشترکات تاریخی و فرهنگی و پتانسیل های فراوان به علت عدم شناخت فعالان اقتصادی دو کشور از رقم قابل توجهی برخوردار نیست و برگزاری این نمایشگاه و همایش فعالان اقتصادی و بازگشایی خط مستقیم هوایی می تواند افق جدیدی در روابط اقتصادی دو کشور ایجاد کند.
این نمایشگاه به مدت چهار روز ادامه دارد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: