ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

19:00 | جولای02 تهران

شمشیربازان ایران طلای سابر تیمی آسیا را به دست آوردند

تاریخ: 14:39, 15-10-2014.

تهران. چهارشنبه، 15 اکتبر 2014 میلادی برابر با 23 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، تیم ملی شمشیربازی سابر ایران عنوان نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی امیدهای آسیا را با اقتدار کسب کرد و توانست شکست تیم ملی شمشیربازی ایران مقابل کره را در بازی های آسیایی اینچئوان جبران کند.
بنابراین گزارش، تیم ملی شمشیربازی سابر ایران توانست با نتایج خیره کننده خود در بخش انفرادی (کسب یک مدال طلا و برنز)در صدر رنکینگ تیم های حاضر در مسابقات قرار گیرد تا در دور اول با قرعه استراحت رو برو شود.
تیم ملی شمشیربازی کشورمان در مرحله یک چهارم به مصاف تیم ملی مالزی رفت که با اقتدار این تیم راشکست داد،سابریست های ایران در نیمه نهایی تیم ملی کویت را که از مربی ایتالیایی بهره می برد را بانتیجه 45 بر 27 از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.
امیدهای کشورمان در ادامه بازی های درخشان خود با هدایت پیمان فخری توانست تیم یکدست و عنوان دار کره جنوبی را با نتیجه 45 بر 42  شکست دهد تا بر بام آسیا قرار گیرد و سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن مسابقات نواخته شود.
ترکیب تیم ملی ایران را محمد رهبری ، فرزاد باهر ارسباران ، سجادپورسلمان و علیرضا ادهمی با سرمربیگری پیمان فخری تشکیل می دادند.

به اشتراک گذاشتن اخبار: