ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

7:28 | آوریل30 تهران

گسترش روابط اقتصادي و گردشگري شهرهاي قزوين ایران و هايکوی چين

تاریخ: 22:37, 14-10-2014.

تهران. سه شنبه، 14 اکتبر 2014 میلادی برابر با 22 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، مدیران ارشد شهرداری هایکو چین و شهرداری قزوین تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
بنابراین گزارش، این تفاهم نامه که دیروز و در راستای توسعه همکاری های دو شهر قزوین و هایکو منعقد شد زمینه مبادلات تجاری، گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و حمل و نقل را بین این دو شهر فراهم می کند.
خدادادی، دبیر کل مجمع شهرداران شهرهای آسیایی در این مراسم با اشاره به اینکه هم اکنون 67 شهر عضو مجمع شهرداران آسیا هستند گفت: عقد این تفاهم نامه ها می تواند گام مهمی در راستای توسعه و معرفی هر چه بیشتر این دو شهر باشد.
رئیس امور خارجه و بین الملل شهر هایکو هم با اشاره به اینکه شهر هایکو با مساحت 2 هزار کیلومتر جمعیتی معادل 2 میلیون نفر را در خود جای داده است گفت: به لحاظ جذابیت های شهر هایکو سالانه 100 میلیون گردشگر از این شهر بازدید می کنند .
لیوکینگ شن افزود: کسب اطلاعات در زمینه های مختلف اقتصادی و تجاری می تواند در برقراری روابط تجاری تجار و صنعتی سرمایه گذاران چینی با سرمایه گذاران استان قزوین موثر باشد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: