ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

11:02 | آوریل30 تهران

پوشش راه های ایران با دوربین های ثبت تخلف

تاریخ: 19:55, 14-10-2014.


تهران. سه شنبه، 14 اکتبر 2014 میلادی برابر با 22 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، دوربین های ثبت تخلف 10 هزار کیلومتر از محورهای ایران را زیر پوشش دارد.
بنابراین گزارش، سرهنگ صمد اسفندیاری، جانشین فرمانده پلیس راه ایران در سمنان گفت: اکثر این محورها از جاده های اصلی کشور هستند که با دوربین های نیروی انتظامی و سازمان راهداری پوشش ایمنی جاده ها را فراهم می کنند.
سرهنگ صمد اسفندیاری، از برنامه ریزی برای پوشش 30 هزار کیلومتری محورهای اصلی ایران با استفاده از دوربین های ثبت تخلف در سال آینده خبر داد و افزود: تعداد دوربین ها چندان مهم نیست بلکه میزان پوشش دوربین ها در محورها مهم است به عنوان مثال ممکن است دو دوربین سرعت متوسط سنجی در ابتدا و انتهای یک محور 100 کیلومتر عملکرد و خروجی 10 دوربین را در همان محور داشته باشد.
وی گفت: در تعطیلات عید سعید غدیر پلیس با توان صد درصدی در محورهای پر تردد تهران - مشهد و جاده های شمالی حضور داشت .
جانشین فرمانده پلیس راه کشور از کاهش 12 درصدی تلفات سوانح رانندگی پنج ماه ابتدای امسال در سمنان بر اساس آمار سازمان پزشکی قانونی خبر داد و زحمات نیروی انتظامی استان سمنان را در این زمینه قابل تقدیر دانست.
سرهنگ صمد اسفندیاری به منظور حضور در اختتامیه برنامه های هفته ناجا و نخستین جشنواره عکس سوژه های ترافیکی به سمنان سفر کرده است.

به اشتراک گذاشتن اخبار: