ایرتاگ
خبرگذاری تلگراف ایران

11:03 | آوریل30 تهران

شهرک علمی اصفهان، مرکز منطقه ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری یونسکو

تاریخ: 17:40, 14-10-2014.

تهران. سه شنبه، 14 اکتبر 2014 میلادی برابر با 22 مهر 1393 هجری خورشیدی. ایرتاگ- خبرگزاری تلگراف ایران. به گزارش خبرنگار خبرگزاری، خانم استرکیش، مدیر دفتر منطقه ای یونسکو برگسترش فعالیتهای مشترک علمی با شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تاکید کرد.
بنابراین گزارش، خانم استرکیش لاروش دیروز در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: فعالیت های علمی و تحقیقاتی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تحسین برانگیز است.
وی هدف از این بازدید را گسترش روابط میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و یونسکو اعلام کرد و گفت: در این بازدید از عملکرد این شهرک و مرکز منطقه‌ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری یونسکو مطلع شدم.
وی همچنین عملکرد مرکز منطقه ای توسعه پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری در اصفهان را مناسب و مطلوب خواند و گفت: برای پیشبرد فعالیت‌های این 2 مجموعه در یونسکو تلاش خواهد کرد.
سند همکاری تاسیس مرکز منطقه ای توسعه پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری زیر نظر یونسکو میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و سازمان یونسکو در سال 1389در پاریس امضا شد.
بر اساس این سند شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بعنوان محل استقرار مرکز منطقه ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری یونسکو انتخاب شد.
بیش از 350شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است.
شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال 1372 راه اندازی شد.

به اشتراک گذاشتن اخبار: